Produktbild
John Marx

Media U

How the Need to Win Audiences Has Shaped Higher Education

Ebook (EPUB Format)

Are homecoming games and freshman composition, Twitter feeds and scholarly monographs really mortal enemies? Media U presents a provocative rethinking of the development of American higher education centered on the insight that universities are media institutions. Tracing over a century of media history and the academy, Mark Garrett Cooper and John Marx argue that the fundamental goal of the American research university has been to cultivate audiences and convince them of its value.Media U shows how universities have appropriated new media technologies to convey their message about higher education, the aims of research, and campus life. The… Mehr

CHF 38.70

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Cooper, Mark Garrett
  • ISBN: 978-0-231-54660-7
  • EAN: 9780231546607
  • Produktnummer: 25152915
  • Verlag: Columbia University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 10'321 KB
  • Abbildungen: 18 images

Über den Autor


Mark Garrett Cooper and John Marx

11 weitere Werke von John Marx:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.