Produktbild
Derek Johnson

Media Franchising

Creative License and Collaboration in the Culture Industries

Ebook (PDF Format)

&quote;Johnson astutely reveals that franchises are not Borg-like assimilation machines, but, rather, complicated ecosystems within which creative workers strive to create compelling 'shared worlds.' This finely researched, breakthrough book is a must-read for anyone seeking a sophisticated understanding of the contemporary media industry.&quote;-Heather Hendershot, author of What's Fair on the Air?: Cold War Right-Wing Broadcasting and the Public Interest While immediately recognizable throughout the U.S. and many other countries, media mainstays like X-Men, Star Trek, and Transformers achieved such familiarity through constant reinc… Mehr

CHF 178.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8147-4349-2
  • EAN: 9780814743492
  • Produktnummer: 22584213
  • Verlag: NYU Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 320 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 3'597 KB

32 weitere Werke von Derek Johnson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.