Why the American Century?
Preface: The New ColossusPt. 1: Making the Century AmericanCh. 1: Producers, Brokers, and Users of Knowledge Ch. 2: Defining Tools of Social Intelligence Ch. 3: Inventing the Average American Pt. 2: The Social Contract of the MarketCh. 4: Turning out Consumers Ch. 5: Deradicalizing Class Pt. 3: Embattled IdentitiesCh. 6: From Voluntarism to Pluralism Ch. 7: Enlarging the Polity Pt. 4: Exporting American Principles Ch. 8: Individualism and Modernization Ch. 9: The Power of Uncertainty Acknowledgments Notes Index
CHF 44.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-0-226-99461-1
- EAN: 9780226994611
- Produktnummer: 9570730
- Verlag: Univ Of Chicago Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1998
- Seitenangabe: 270 S.
- Masse: H23.6 cm x B16.0 cm x D2.4 cm 576 g
- Auflage: New
- Gewicht: 576
14 weitere Werke von Olivier Zunz:
Bewertungen
Anmelden