The Routledge Companion to Strategic Marketing
The Routledge Companion to Strategic Marketing offers the latest insights into marketing strategy. Bodo Schlegelmilch and Russ Winer present 29 specially commissioned chapters, which include up-to-date thinking on a diverse range of marketing strategy topics.Readers benefit from the latest strategic insights of leading experts from universities around the world. Contributing authors are from, among others, the U.S. (Berkeley, Cornell, MIT, New York University, Texas A&M), Europe (the Hanken School of Economics, INSEAD, the University of Oxford, the University of Groningen, WU Vienna) and Asia (the Indian School of Business, Tongji Univers…
Mehr
CHF 50.30
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Winer, Russell S. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-351-03864-5
- EAN: 9781351038645
- Produktnummer: 33800752
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 506 S.
- Plattform: EPUB
- Masse: 4'616 KB
- Auflage: 1. Auflage
- Abbildungen: 41 schwarz-weiße Abbildungen, 5 schwarz-weiße Fotos, 36 schwarz-weiße Zeichnungen, 17 schwarz-weiße Tabellen
Über den Autor
Bodo B. Schlegelmilch is Head of the Institute for International Marketing Management at WU: Vienna University of Economics and Business, Austria.Russell S. Winer is the William Joyce Professor of Marketing at the Stern School of Business, New York University, U.S.
8 weitere Werke von Bodo B. (Hrsg.) Schlegelmilch:
Bewertungen
Anmelden