Produktbild
Markus Ståhlberg

Shopper Marketing

How to Increase Purchase Decisions at the Point of Sale

Ebook (EPUB Format)

Shopper Marketing details how marketers can influence the buying decision in-store. The 35 contributors from top companies around the world have packed the book with practical advice on shopper needs and trends, retail environments, effective packaging and much more to equip product and brand managers, packaging experts, merchandising specialists and more with the tools they need to be successful in this field of sales promotion.The second edition of Shopper Marketing has been fully updated to include a new forward by marketing guru Philip Kotler and 12 new articles that reflect the current changes in the fast growing area, focusing specifica… Mehr

CHF 35.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Maila, Ville
  • ISBN: 978-0-7494-6472-1
  • EAN: 9780749464721
  • Produktnummer: 13936255
  • Verlag: Kogan Page
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 296 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 4'225 KB
  • Auflage: Second Edition

Über den Autor


Markus Ståhlberg, Ville Maila

2 weitere Werke von Markus Ståhlberg:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.