Produktbild
Alex Simonson

Marketing Aesthetics

Buch

There is no way to mistake the ubiquitous trademarked Coca-Cola bottle, or the stylish ads for Absolut Vodka with any of their competitors. How have these companies created this irresistible appeal for their brands? How have they sustained a competitive edge through aesthetics? Bernd Schmitt and Alex Simonson, two leading experts in the emerging field of identity management, offer clear guidelines for harnessing a company's total aesthetic output -- its look and feel -- to provide a vital competitive advantage. Going beyond standard traditional approaches on branding, this fascinating book is the first to combine brandi… Mehr

CHF 28.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Schmitt, Bernd H.
  • ISBN: 978-1-4391-7292-6
  • EAN: 9781439172926
  • Produktnummer: 4878711
  • Verlag: Simon & Schuster N.Y.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 368 S.
  • Ausstattung: Trade Paperback
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D2.3 cm 395 g
  • Gewicht: 395

Über den Autor


Bernd Schmitt and Alex Simonson teach marketing courses at Columbia Business School and Georgetown University, respectively. Professor Schmitt lives in New York and Shanghai, and Professor Simonson lives in Washington, D.C. and New York.

1 weiteres Werk von Alex Simonson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.