Produktbild
Paul Manning

Drugs and Popular Culture in the Age of New Media

Ebook (EPUB Format)

This book examines the history of popular drug cultures and mediated drug education, and the ways in which new media - including social networking and video file-sharing sites - transform the symbolic framework in which drugs and drug culture are represented. Tracing the emergence of formal drug regulation in both the US and the United Kingdom from the late nineteenth century, it argues that mass communication technologies were intimately connected to these &quote;control regimes&quote; from the very beginning. Manning includes original archive research revealing official fears about the use of such mass communication technologies in… Mehr

CHF 44.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-317-97465-9
  • EAN: 9781317974659
  • Produktnummer: 16965293
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'459 KB
  • Abbildungen: 7 schwarz-weiße Abbildungen, 7 schwarz-weiße Zeichnungen, 7 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Paul Manning is Reader in Media Sociology in the School of Media and Film at the University of Winchester.

36 weitere Werke von Paul Manning:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.