Produktbild
R. K. (Hrsg.) Gibson

Political Parties and the Internet

Net Gain?

Buch

Can the Internet help to re-engage the public in politics? How are political parties using the Internet as a communication tool? Has politics changed in the information age? This book provides an assessment of how political parties are adapting to the rise of new information and communication technologies and what the consequences will be. It includes case studies of the US, the UK, Australia, Korea, Mexico, France, Romania and the Mediterranean region.

CHF 69.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Nixon, P. G. (Hrsg.) / Ward, S. J. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-28274-1
  • EAN: 9780415282741
  • Produktnummer: 1818860
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 264 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.0 cm 386 g
  • Gewicht: 386
  • Sonstiges: Undergraduate

Über den Autor


R. K. Gibson is Deputy Director of the centre for Social Science Research in the Research School of Social Sciences at the Australian National University. Paul Nixon is Senior Lecturer in European Politics at the Haague Hogeschool Den Haag, the Netherlands. Stephen Ward is Senor Lectuerer in Politics at the European Studies research Institute, University of Salford.

3 weitere Werke von R. K. (Hrsg.) Gibson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.