Produktbild
Megan (University of Melbourne) Richardson

Fashioning Intellectual Property

Exhibition, Advertising and the Press, 1789-1918

Buch

Examines the relationships between intellectual property law, international exhibitions, advertising practices and the press during the 'long nineteenth century'.

CHF 135.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Thomas, Julian (Swinburne University of Technology, Victoria)
  • ISBN: 978-0-521-76756-9
  • EAN: 9780521767569
  • Produktnummer: 11983731
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 204 S.
  • Masse: H23.3 cm x B15.8 cm x D1.4 cm 452 g
  • Abbildungen: 1 Tables, black and white; 11 Halftones, unspecified; 1 Line drawings, unspecified
  • Gewicht: 452
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

Über den Autor


Megan Richardson is a Director of the Centre for Media and Communications Law, an Associate Director of Law at the Intellectual Property Research Institute of Australia and a Professor in the Faculty of Law at the University of Melbourne. Julian Thomas is Director of the Swinburne Institute for Social Research and Professor of Media and Communications at Swinburne University of Technology, Melbourne, Australia.

1 weiteres Werk von Megan (University of Melbourne) Richardson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.