Produktbild
Henry E. (Hrsg.) Brady

Capturing Campaign Effects

Buch

Brings together a list of experts in the field of campaign effects to study the influence of campaigns on our political culture. This work explores various campaign factors - debates, news coverage, advertising, and polls - and their effects - priming, learning, and persuasion. It examines different kinds of campaigns in the US and abroad.

CHF 125.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Johnston, Richard (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-472-09921-4
  • EAN: 9780472099214
  • Produktnummer: 23288966
  • Verlag: The University of Michigan Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 464 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 739 g
  • Abbildungen: 27 figures, 66 tables
  • Gewicht: 739
  • Sonstiges: Undergraduate

8 weitere Werke von Henry E. (Hrsg.) Brady:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.