Capturing Campaign Effects
Brings together a list of experts in the field of campaign effects to study the influence of campaigns on our political culture. This work explores various campaign factors - debates, news coverage, advertising, and polls - and their effects - priming, learning, and persuasion. It examines different kinds of campaigns in the US and abroad.
CHF 125.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Johnston, Richard (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-472-09921-4
- EAN: 9780472099214
- Produktnummer: 23288966
- Verlag: The University of Michigan Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 464 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 739 g
- Abbildungen: 27 figures, 66 tables
- Gewicht: 739
- Sonstiges: Undergraduate
8 weitere Werke von Henry E. (Hrsg.) Brady:
Bewertungen
Anmelden