Produktbild
James A. (Hrsg.) Anderson

Communication Yearbook 14

Ebook (PDF Format)

Communication Yearbook 14, originally published in 1991 delves into research concerned with: audiences - their effect on the mass media and how the mass media effect them; the quality of mass media performance and public opinion; the study of contemporary media from an organization studies approach; the implications of propoganda; the pressure of public opinion; and media agenda setting, among other issues. Commentaries provide refreshing viewpoints to each chapter, enhancing each chapter with complementary, or sometimes competing perspectives. Once again Anderson has brough together an internationally distinguished team of contributors who h… Mehr

CHF 296.70

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-135-15244-4
  • EAN: 9781135152444
  • Produktnummer: 13815059
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 608 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 11'381 KB

20 weitere Werke von James A. (Hrsg.) Anderson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.