Produktbild
Michael R. Solomon

Marketing: Real People, Real Choices, Global Edition

Ebook (PDF Format)

For undergraduate Principles of Marketing courses.Real people making real choices Marketing: Real People, Real Choices is the only text to introduce marketing from the perspective of real people, who make real marketing decisions, at leading companies every day. Timely, relevant, and dynamic, this reader-friendly text shows students how marketing concepts are implemented, and what they really mean in the marketplace. The 9th Edition presents more information than ever on the core issues every marketer needs to know, including value, analytics and metrics, and ethical and sustainable marketing. And with new examples and assessments, the text h… Mehr

CHF 61.25

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Marshall, Greg W. / Stuart, Elnora W.
  • ISBN: 978-1-292-22110-6
  • EAN: 9781292221106
  • Produktnummer: 31731975
  • Verlag: Pearson HigherEducation
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 600 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 166'863 KB
  • Auflage: 9. Auflage

47 weitere Werke von Michael R. Solomon:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.