The Phenomenon of Political Marketing
This book provides a survey of the phenomenon of marketing which has become the dogma of America's politicians and their campaign managers. It poses some fundamental questions about how the import of commercial techniques to politics has revolutionized the nature of American democracy.
CHF 73.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-349-10354-6
- EAN: 9781349103546
- Produktnummer: 19480154
- Verlag: Palgrave Macmillan
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1990
- Seitenangabe: 286 S.
- Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D1.8 cm 394 g
- Auflage: 1st ed. 1990
- Abbildungen: XII, 286 p.
- Gewicht: 394
5 weitere Werke von Nicholas Jackson O'Shaughnessy:
Bewertungen
Anmelden