Produktbild
Harry (Hrsg.) Bouwman

Mobile Service Innovation and Business Models

Buch

Modern economies depend on innovation in services for their future growth. Service innovation increasingly depends on information technology and digitization of information processes. Designing new services is a complex matter, since collaboration with other companies and organizations is necessary. Service innovation is directly related to business models that support these services, i.e. services can only be successful in the long run with a viable business model that creates value for its customers and providers. This book presents a theoretically grounded yet practical approach to designing viable business models for electronic services,… Mehr

CHF 192.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: De Vos, Henny (Hrsg.) / Haaker, Timber (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-540-79237-6
  • EAN: 9783540792376
  • Produktnummer: 3697999
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 327 S.
  • Masse: H24.4 cm x B16.5 cm x D2.8 cm 633 g
  • Gewicht: 633

5 weitere Werke von Harry (Hrsg.) Bouwman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.