Produktbild
Larry (Hrsg.) Pate

Social Entrepreneurship as a Catalyst for Social Change (Hc)

Buch

Social Entrepreneurship as a Catalyst for Social Change contains twenty chapters on the impact of socialentrepreneurial ventures within a variety of cultural and national contexts. From Brazil to Croatia, fromThailand to Greenland, this book is rare in that it provides a rich landscape in which to imagine additionalefforts to bring about positive social change. The case studies cover a broad range of topics with onecommon theme-how can we learn from what others are doing in the emerging field of socialentrepreneurship? The various cases will inspire budding entrepreneurs to new heights of awareness tosupport the alleviation of poverty in many… Mehr

CHF 123.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Wankel, Charles (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-62396-446-7
  • EAN: 9781623964467
  • Produktnummer: 15246782
  • Verlag: Information Age Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 480 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D3.0 cm 883 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 883

Über den Autor


Charles Wankel, Ph.D., St. John's University, New York, USALarry E. Pate, Decision Systems International and California State University, Long Beach, USA

4 weitere Werke von Larry (Hrsg.) Pate:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.