Produktbild
Ilan (Hrsg.) Alon

Business Education in Emerging Market Economies: Perspectives and Best Practices

Buch

Business Education in Emerging Market Economies discusses the impact of business education on emerging markets and explores curricular innovation, pedagogical approaches, and strategic alliances in the context of industrializing economies. Emerging markets consist of eighty percent of the world's population and some 75% of its trade growth in the foreseeable future according to the U.S. Department of Commerce. The potential economic growth of emerging markets has prompted a need to understand the dynamics of these markets, their business institutions, and their educational systems. Many universities in the United States of America, for exampl… Mehr

CHF 186.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: McIntyre, John R. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4419-5467-1
  • EAN: 9781441954671
  • Produktnummer: 10302257
  • Verlag: Springer Nature
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 358 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D2.0 cm 531 g
  • Auflage: 2005
  • Gewicht: 531

Über den Autor


113967325

14 weitere Werke von Ilan (Hrsg.) Alon:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.