International Advertising and Communication
Current Insights and Empirical Findings
This volume presents a wide selection of studies and works in the area of international communication. The growing globalisation of markets requires of firms to take an increasingly international orientation in developing communication policies. The goal of this book is to contribute to more systematic research in this field. Renowned communication researchers from Europe, the U.S., Asia and Australia have contributed to the making of this book. This mix of international authors offers the reader a comprehensive overview of current thinking and cutting-edge research in the area of international advertising and communication. The book includes…
Mehr
CHF 150.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Terlutter, Ralf (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-8350-0455-9
- EAN: 9783835004559
- Produktnummer: 2464493
- Verlag: Dt. Universitätsvlg.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 513 S.
- Masse: H21.0 cm x B14.8 cm 681 g
- Auflage: 2006
- Abbildungen: Book; Tabellen, schwarz-weiss
- Gewicht: 681
- Sonstiges: Research
Über den Autor
Dr. Sandra Diehl ist Assistentin am Institut für Konsum und Verhaltensforschung der Universität des Saarlandes Saarbrücken.PD Dr. Ralf Terlutter ist Assistent am Institut für Konsum und Verhaltensforschung der Universität des Saarlandes Saarbrücken.
10 weitere Werke von Sandra (Hrsg.) Diehl:
Bewertungen
Anmelden