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Sandra (Hrsg.) Diehl

International Advertising and Communication

Current Insights and Empirical Findings

Buch

This volume presents a wide selection of studies and works in the area of international communication. The growing globalisation of markets requires of firms to take an increasingly international orientation in developing communication policies. The goal of this book is to contribute to more systematic research in this field. Renowned communication researchers from Europe, the U.S., Asia and Australia have contributed to the making of this book. This mix of international authors offers the reader a comprehensive overview of current thinking and cutting-edge research in the area of international advertising and communication. The book includes… Mehr

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Produktdetails


Weitere Autoren: Terlutter, Ralf (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-8350-0455-9
  • EAN: 9783835004559
  • Produktnummer: 2464493
  • Verlag: Dt. Universitätsvlg.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 513 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm 681 g
  • Auflage: 2006
  • Abbildungen: Book; Tabellen, schwarz-weiss
  • Gewicht: 681
  • Sonstiges: Research

Über den Autor


Dr. Sandra Diehl ist Assistentin am Institut für Konsum und Verhaltensforschung der Universität des Saarlandes Saarbrücken.PD Dr. Ralf Terlutter ist Assistent am Institut für Konsum und Verhaltensforschung der Universität des Saarlandes Saarbrücken.

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