Principles of Retailing
Referring widely to real examples of change and best practice in modern retail management, it gives students a thorough grounding in: * The changing retail environment* Managing change in the retail sector* Understanding the supply chain* Mastering retail operationsWritten by an author team with an expert knowledge of the sector and experience of communicating the key concepts to all kinds of students, Principles of Retailing is an essential text and reference.
CHF 64.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Fernie, Suzanne / Moore, Christopher
- ISBN: 978-0-7506-4703-8
- EAN: 9780750647038
- Produktnummer: 1203809
- Verlag: Butterworth Heinemann
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2003
- Seitenangabe: 382 S.
- Masse: H24.9 cm x B19.0 cm x D2.1 cm 771 g
- Gewicht: 771
12 weitere Werke von John Fernie:
Bewertungen
Anmelden