Produktbild
Theresa M. Lillis

Student Writing

Access, Regulation, Desire

Ebook (PDF Format)

Student Writing explores: Access to higher education and to its representational resources-the language and literary resources available for making meaning Regulation of meaning making in academic literacy practices Desire for participation in higher education and for choices over ways of meaning in academic writing.

CHF 66.40

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-134-58657-8
  • EAN: 9781134586578
  • Produktnummer: 18412941
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'075 KB

Über den Autor


Theresa M. Lillis is Lecturer in language and education at the Centre for Language and Communications at the Open University

3 weitere Werke von Theresa M. Lillis:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.