Produktbild
Stephen (Hrsg.) Gorard

Getting Evidence into Education

Evaluating the Routes to Policy and Practice

Ebook (EPUB Format)

Worldwide, there has been considerable progress in the quality of research evidence generated for use in education, but not the equivalent growth in knowledge of how best to get this evidence into actual use. Yet with far-reaching implications, all of education is damaged when persuasive but poor-quality evidence has widespread influence, or good research lies unused. Focused on the work of the Durham University Evidence Centre for Education, Getting Evidence into Education addresses this problem, examining what can be done to improve the take-up of suitable research evidence and inform the public service of education.Containing a variety of… Mehr

CHF 44.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-00-005193-3
  • EAN: 9781000051933
  • Produktnummer: 33379006
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 260 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'730 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 21 schwarz-weiße Abbildungen, 1 schwarz-weiße Fotos, 20 schwarz-weiße Zeichnungen, 8 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Stephen Gorard is Professor of Education and Public Policy at Durham University, UK and a Fellow of the Academy of Social Sciences.

9 weitere Werke von Stephen (Hrsg.) Gorard:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.