Produktbild
Hugues (Hrsg.) Séraphin

Children in Hospitality and Tourism

Marketing and Managing Experiences

Buch

This book works to fill a serious gap in tourism and hospitality research - children as future consumers. For decades, researchers and industry practitioners alike have overlooked and undervalued the significance of children's perspectives and their influence as decision-makers. However, the United Nations Convention on the Rights of the Child (1989) emphasizes that children have the right to participate in matters that affect them. With this in mind, the contributors to this edited collection draw attention to children as thinkers, actors and transformers of the future of the tourism and hospitality industry. Through a mix of conceptual and… Mehr

CHF 116.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Gowreesunkar, Vanessa (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-11-064458-6
  • EAN: 9783110644586
  • Produktnummer: 29468157
  • Verlag: De Gruyter Oldenbourg
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 181 S.
  • Masse: H24.8 cm x B17.7 cm x D1.7 cm 458 g
  • Abbildungen: 11 b/w ill., 25 b/w tbl.
  • Reihenbandnummer: 4
  • Gewicht: 458

Über den Autor


Hugues Séraphin, University of Winchester, UK; Vanessa Gowreesunkar, University of Africa, Nigeria

12 weitere Werke von Hugues (Hrsg.) Séraphin:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.