Produktbild
James (Hrsg.) Curran

Media and Cultural Theory

Ebook (EPUB Format)

This is a collection bringing together leading scholars to address key questions and concerns in media and cultural studies - issues of community, geography, identity, cultural production, technology and aesthetics. As well as broad overview chapters considering phenomena such as globalization, post-modernism and post-feminism, the book will also contain case studies including the US after 9/11, media use by diasporic communities, the politics of performance labor and the impact of the internet on mass media industries.

CHF 44.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Morley, David (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-134-37229-4
  • EAN: 9781134372294
  • Produktnummer: 14829055
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 320 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 688 KB
  • Abbildungen: 4 schwarz-weiße Tabellen

27 weitere Werke von James (Hrsg.) Curran:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.