Produktbild
Thomas H. P. Gould

Global Advertising in a Global Culture

Ebook (EPUB Format)

Globalization stems from many sources, but as Thomas Gould makes clear, advertising is a primary driver of trans-global cultural change. Gould argues that advertising often carries unfiltered and unblocked cultural messages in addition to commercial speech; as such, it not only builds consumer demand to open new markets but also changes consumer expectations and values. At the same time, the evolution of increasingly targeted mobile and social marketing is transforming local and regional cultures into a new mix of global branding and individualized micro-space. Gould examines how advertising professionals negotiate these rocky and quickly-cha… Mehr

CHF 112.20

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8108-8644-5
  • EAN: 9780810886445
  • Produktnummer: 22219808
  • Verlag: Rowman & Littlefield Publishers
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 254 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'241 KB

Über den Autor


By Thomas H. P. Gould

5 weitere Werke von Thomas H. P. Gould:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.