Produktbild
Leslie De Chernatony

Creating Powerful Brands

Ebook (PDF Format)

This has long been the one book that students can rely on to get them thinking critically and strategically about branding. This new fourth edition is no exception. THE definitive introductory textbook for this crucial topic, it is highly illustrated and comes packed with over 50 brand-new, real examples of influential marketing campaigns. Bullets:. Summarises the latest thinking and best practice in the domain of branding. All new real marketing campaigns show how branding theories are implemented in practice. Brought right up to date with a clear European and UK focusUndergraduate business and marketing students studying brand management wi… Mehr

CHF 59.35

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-44519-4
  • EAN: 9781136445194
  • Produktnummer: 13868847
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 496 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 11'415 KB
  • Auflage: 4. Auflage

5 weitere Werke von Leslie De Chernatony:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.