Produktbild
Candace R. (Hrsg.) Kuby

Posthumanism and Literacy Education

Knowing/Becoming/Doing Literacies

Ebook (PDF Format)

Covering key terms and concepts in the emerging field of posthumanism and literacy education, this volume investigates posthumanism, not as a lofty theory, but as a materialized way of knowing/becoming/doing the world. The contributors explore the ways that posthumanism helps educators better understand how students, families, and communities come to know/become/do literacies with other humans and nonhumans. Illustrative examples show how posthumanist theories are put to work in and out of school spaces as pedagogies and methodologies in literacy education. With contributions from a range of scholars, from emerging to established, and from bo… Mehr

CHF 44.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Spector, Karen (Hrsg.) / Johnson Thiel, Jaye (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-351-60309-6
  • EAN: 9781351603096
  • Produktnummer: 31491594
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 270 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 28'372 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 83 schwarz-weiße Abbildungen, 61 schwarz-weiße Fotos, 22 schwarz-weiße Zeichnungen, 1 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Candace R. Kuby is Associate Professor of Early Childhood Education at the University of Missouri, USA.Karen Spector is Associate Professor of Secondary Education Language Arts at the University of Alabama, USA.Jaye Johnson Thiel is a Visiting Research Scholar at the University of Georgia, USA.

5 weitere Werke von Candace R. (Hrsg.) Kuby:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.