Produktbild
Shawn M. (Hrsg.) Bullock

Self-Studies of Science Teacher Education Practices

Buch

Part of a vital Springer series on self-study practices in teaching and teacher education, this collection offers a range of contributions to the topic that embody the reflections of science teacher educators who have applied self-study methodology to their own professional development. The material recognizes the paradox that lies between classroom science and the education of science teachers: the disciplines of science are often perceived as a quest for right answers, an unintentional by-product of the classroom focus on right answers in student assessment in science. In contrast, the profession of teaching has few right answers and freque… Mehr

CHF 185.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Russell, Tom (Hrsg.)
  • ISBN: 978-94-017-8160-2
  • EAN: 9789401781602
  • Produktnummer: 16296354
  • Verlag: Springer Netherlands
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 216 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.1 cm 335 g
  • Auflage: 2012
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 335

2 weitere Werke von Shawn M. (Hrsg.) Bullock:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.