Produktbild
F. (Hrsg.) Gobet

Problem Gambling

Cognition, Prevention and Treatment

Ebook (PDF Format)

Problem gambling is a perennial issue frequently reported in the media. This book is a comprehensive and up-to-date resource on problem gambling research. It describes the state of the art of the subject and presents the latest developments such as computer modelling of gambling behaviour and risk profiles of gambling products.

CHF 106.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Schiller, M. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-137-27242-3
  • EAN: 9781137272423
  • Produktnummer: 17510677
  • Verlag: Palgrave Macmillan
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 344 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'470 KB

Über den Autor


Anssi Airas, RAY, Espoo, FinlandHenrietta Bowden-Jones, National Problem Gambling Clinic, London, UKGuillermo Campitelli, Edith Cowan University, Joondalup, Western AustraliaLuke Clark, University of British Columbia, Vancouver, CanadaAnthony Franklin, Project Manager, London, UKFernand R. Gobet, University of Liverpool, UKIain Greenlees, University of Chichester, UKNigel Harvey, University College London, UKDavid Hodgins, University of Calgary, CanadaSophia Jowett, Loughborough University, UKAnnika Lindberg, Guy's and St Thomas's Hospital, London, UKDavid Miers, Cardiff Law School, UKKerry S. O'Brien, Monash University, New ZealandDaniel Rhind, Brunel University, UKRhys Jones, Aberystwyth University, UKMarvin R. G. Schiller, Universität Ulm, GermanyJessica Pykett, University of Birmingham, UK Craig Paul Speelman, Edith Cowan University, Joondalup, Western AustraliaMarc Welsh, Aberystwyth University, UKMark Whitehead, Aberystwyth University, UKJuemin Xu, University College London, UKIgor Yakovenko, University of Calgary, Canada

2 weitere Werke von F. (Hrsg.) Gobet:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.