Produktbild
George (Hrsg.) Baourakis

Marketing Trends for Organic Food in the 21st Century

Buch

The marketing of organic products is viewed as a significant link between the production side of the business and the consumers, thereby facilitating the distribution of these relatively new products. It has become obvious that companies can organize organic production and influence consumers' purchasing behaviour through the employment of appropriate marketing strategies. This book explores the marketing trends for organic food products through the analysis of those elements that contribute to the expansion of the organic product market. It will aid marketers in facing the challenges that the organic food sector will encounter in the future. Mehr

CHF 168.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-981-238-768-4
  • EAN: 9789812387684
  • Produktnummer: 2915180
  • Verlag: World Scientific Pub Co Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 338 S.
  • Masse: H23.1 cm x B15.5 cm x D2.5 cm 658 g
  • Reihenbandnummer: 03
  • Gewicht: 658

20 weitere Werke von George (Hrsg.) Baourakis:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.