Produktbild
Erdener Kaynak

European Perspectives in Marketing

Ebook (PDF Format)

Improve your grasp of contemporary European marketing issues with these fascinating case studies and analyses!From the editor:Europe is not a homogenous mass market. It is rather a heterogeneous market with substantial regional, country, and individual market differences. There are three major sub-markets: European Union (EU) countries, European Free Trade Area (EFTA) countries, and Eastern/Central European (ECE) countries (accession countries). Ten of these countries joined the EU on May 1st, 2004. These countries offer tremendous market opportunities for other European countries, as there is a strong demand in these ten countries for variou… Mehr

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-42744-2
  • EAN: 9781136427442
  • Produktnummer: 14479739
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 182 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'630 KB

100 weitere Werke von Erdener Kaynak:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.