Produktbild
Sanjit Kumar (Hrsg.) Roy

Instructor's Manual for Strategic Marketing Cases in Emerging Markets

A Companion Volume

Ebook (PDF Format)

This is a teaching companion to the case studies provided in the book 'Strategic Marketing Cases in Emerging Markets' and is intended to help teachers and trainers follow a pedagogic line by using the case studies to develop a critical understanding of the service business scenarios and strategies for marketing in emerging markets. The authors provide extensive teaching notes for each of the cases, covering the pedagogy of the case study, the prerequisites to understanding it, case-specific teaching objectives, a suggested teaching approach, and a case synopsis. Each case is then rounded out with suggested discussion questions and concise ans… Mehr

CHF 35.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Adhikari, Atanu (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-52697-3
  • EAN: 9783319526973
  • Produktnummer: 23095738
  • Verlag: Springer
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'482 KB

Über den Autor


Atanu Adhikari is an Associate Professor at Indian Institute of Management Kozhikode.Sanjit Kumar Roy is Assistant Professor, at the University of Western Australia, Australia. 

10 weitere Werke von Sanjit Kumar (Hrsg.) Roy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.