Produktbild
Stephanie (Hrsg.) O'Donohoe

Motherhoods, Markets and Consumption

The Making of Mothers in Contemporary Western Cultures

Ebook (PDF Format)

It takes more than a baby to make a mother, and mothers make more than babies. Bringing together a range of international studies, Motherhoods, Markets and Consumption examines how marketing and consumer culture constructs particular images of what mothers are, what they should care about and how they should behave; exploring how women's use of consumer goods and services shapes how they mother as well as how they are seen and judged by others. Combining personal accounts from many mothers with different theoretical perspectives, this book explores:How advertising, media and consumer culture contribute to myths and stereotypes concerning good… Mehr

CHF 57.40

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Hogg, Margaret (Hrsg.) / Maclaran, Pauline (Hrsg.) / Martens, Lydia (Hrsg.) / Stevens, Lorna (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-136-75828-7
  • EAN: 9781136758287
  • Produktnummer: 16984874
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 280 S.
  • Plattform: PDF
  • Abbildungen: 7 schwarz-weiße Abbildungen, 6 schwarz-weiße Fotos, 1 schwarz-weiße Zeichnungen, 3 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Stephanie O'Donohoe is Professor of Advertising and Consumer Culture at the University of Edinburgh, UKMargaret Hogg is Fulgoni Professor of Consumer Behaviour and Marketing at Lancaster University Management School , UKPauline Maclaran is Professor of Marketing and Consumer Research at Royal Holloway, University of London, UKLydia Martens is Senior Lecturer in Sociology at Keele University, UKLorna Stevens is Senior Lecturer in Marketing at the University of the West of Scotland, UK

3 weitere Werke von Stephanie (Hrsg.) O'Donohoe:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.