Produktbild
Paul L Jalbert

Media Studies

Ethnomethodological Approaches

Buch

Media Studies presents the first collection of studies of mass media texts of various genres from an ethnomethodological point of view. This distinct point of view derives from the analytical attention to the way in which sense may be made of cultural products, focusing on the logic of textual production that enables its practitioners to avoid the stipulative classifications of traditional content analysis, the sterility of hermeneutical debates, and the ethical quagmires of the critique of ideologies. This collection offers an advancement of the analytical ambitions that require close attention be paid to the details of human conduct in real… Mehr

CHF 108.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7618-1287-6
  • EAN: 9780761812876
  • Produktnummer: 7788489
  • Verlag: University Press Of America
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1999
  • Seitenangabe: 304 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.7 cm 470 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 470

Über den Autor


Paul L. Jalbert is Associate Professor at the University of Connecticut, Stamford.

4 weitere Werke von Paul L Jalbert:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.