Young Meaning Makers
Teaching Comprehension, Grades K-2
Provides evidence-based practices for teachers to use as they work to meet standards associated with comprehending complex literature and informational texts. The authors offer a practical model, with classroom applications drawing on the Construction-Integration (CI) model of text comprehension.
CHF 125.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Jones, Cindy D. / Clark, Sarah K. / Gillam, Sandra L.
- ISBN: 978-0-8077-5761-1
- EAN: 9780807757611
- Produktnummer: 19687848
- Verlag: Teachers' College Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 176 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 363 g
- Gewicht: 363
- Sonstiges: General (US: Trade)
8 weitere Werke von D. Ray Reutzel:
Bewertungen
Anmelden