Produktbild
Alvaro (Hrsg.) Cuervo-Cazurra

Understanding Multinationals from Emerging Markets

Buch

Why have relatively poor and underdeveloped countries been able to spawn so many global firms in the last two decades? Are emerging market multinationals (EMNCs) really different from successful multinationals from developed economies? This book tackles these and other fundamental theoretical questions about EMNCs. A distinguished group of researchers assesses the unique strategies and behavior of successful EMNCs, from the Chinese telecommunications firm Huawei to the Indian conglomerate Tata, to the South African beverages firm SABMiller. They address a range of topics, such as the drivers of internationalization by EMNCs; their distinctive… Mehr

CHF 55.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Ramamurti, Ravi (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-107-69832-1
  • EAN: 9781107698321
  • Produktnummer: 18684890
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 344 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.8 cm 499 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 499

16 weitere Werke von Alvaro (Hrsg.) Cuervo-Cazurra:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.