Produktbild
Howard Smith

Teaching Adolescents

Educational Psychology as a Science of Signs

Buch

Grounded in the semiotic thought of Charles Sanders Peirce, America's greatest polymath, Howard A. Smith's Teaching Adolescents addresses topics in educational psychology from a semiotic or sign-based perspective rather than a behavioural one. In this educational psychology textbook, Smith's main argument is that teachers must rely on signs of all kinds to understand students and to survive as teachers. This book is unique in applying a single unifying framework throughout.Among the many concepts that Smith discusses in Teaching Adolescents are the nature of the sign and its basis in semiotics, and the use of signs in classroom management. Va… Mehr

CHF 105.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8020-9099-7
  • EAN: 9780802090997
  • Produktnummer: 19610829
  • Verlag: University of Toronto Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 400 S.
  • Masse: H23.6 cm x B15.8 cm x D3.2 cm 720 g
  • Gewicht: 720
  • Sonstiges: Undergraduate

77 weitere Werke von Howard Smith:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.