Produktbild
Frank R. (Hrsg.) Kardes

Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy

Ebook (PDF Format)

This text focuses on developments at the interface of social cognition and marketing, and develops integrative theoretical frameworks with practical implications. The chapters offer a perspective on consumer-focused strategy - or the effects of marketing stimuli and activities on an integrated system of consumer processes and responses.

CHF 59.35

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Herr, Paul M. (Hrsg.) / Nantel, Jacques (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-135-60181-2
  • EAN: 9781135601812
  • Produktnummer: 15002553
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 832 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'983 KB

7 weitere Werke von Frank R. (Hrsg.) Kardes:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.