Pallas
Res Soc Ed Soc V12
Buch
The chapters in this volume illustrate the ways in which U.S. sociologists of education continue to plumb the depths of fundamental questions about how schools are organized and consequences of school organization for students and teachers. These studies present new ideas and/or findings in an engaging way, and they attempt to enlarge the audience for sociological research on education. Perhaps even more importantly, however, they generate a host of questions that warrant sustained inquiry by our community. If these authors lead us to think in new ways or to ask new questions, their efforts will have been well-rewarded.
CHF 206.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Pallas, Aaron M. / Pallas, A. M. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-7623-0256-7
- EAN: 9780762302567
- Produktnummer: 2517278
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1999
- Seitenangabe: 284 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.9 cm 595 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 595
100 weitere Werke von Pallas:
Ebook (PDF Format)
CHF 55.00
Ebook (EPUB Format)
CHF 45.15
Ebook (EPUB Format)
CHF 4.00
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.