Produktbild
Dave Chaffey

Internet Marketing

Buch

The authors have been highly successful in showing that they not only understand the relevant academic literature but are also familiar with the complexities of real life experienced by many practitioners. Dr Ahmad Jamal, Cardiff Business SchoolComprehensive, up-to-date and practical in focus. Dr Lisa Harris, Brunel University Internet Marketing: Strategy, Implementation and Practice, Third Edition provides a comprehensive guide to how organisations can use the Internet to support their marketing activities, and covers all aspects of Internet marketing environment analysis, strategy development, and digital marketing campaign-planning and ex… Mehr

CHF 64.10

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-273-69405-2
  • EAN: 9780273694052
  • Produktnummer: 2311197
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 584 S.
  • Masse: H26.5 cm x B19.4 cm x D1.9 cm 1'104 g
  • Auflage: 3. A.
  • Gewicht: 1104

28 weitere Werke von Dave Chaffey:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.