Produktbild
Mohammad H. (Hrsg.) Tamdgidi

Sociological Imaginations from the Classroom--Plus A Symposium on the Sociology of Science Perspectives on the Malfunctions of Science and Peer Reviewing

Buch

This Spring 2008 (VI, 2) issue of Human Architecture: Journal of the Sociology of Self-Knowledge includes two symposium papers by Klaus Fischer and Lutz Bornmann who shed significant light on why the taken-for-granted structures of science and peer reviewing have been and need to be problematized in favor of more liberatory scientific and peer reviewing practices more conducive to advancing the sociological imagination. The student papers included (by Jacquelyn Knoblock, Henry Mubiru, David Couras, Dima Khurin, Kathleen O'Brien, Nicole Jones, Nicole [pen name], Eric Reed, Joel Bartlett, Stacey Melchin, Laura Zuzevich, Michelle Tanney, Lora Au… Mehr

CHF 130.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-888024-77-7
  • EAN: 9781888024777
  • Produktnummer: 28122590
  • Verlag: Ahead Publishing House (imprint: Okcir Press)
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 262 S.
  • Masse: H26.0 cm x B18.3 cm x D1.8 cm 696 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 696

55 weitere Werke von Mohammad H. (Hrsg.) Tamdgidi:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.