Produktbild
Valentina (Hrsg.) Dinica

Corporate Sustainability and Responsibility in Tourism

A Transformative Concept

Buch

This book offers essential insights into how the world's second largest industry, tourism, is responding to challenges involved in expanding the corporate social responsibility (CSR) concept to corporate sustainability and responsibility, referred to as CSR 2.0. It analyzes the typical setup of tourism with various types of commercial agents: corporations, small and medium sized enterprises, public-private partnerships, social enterprises and local cooperatives. In addition, the book examines a broad range of voluntary initiatives, the effectiveness of these efforts, and how contextual and wider policy features shape these relationships. The… Mehr

CHF 165.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Fifka, Matthias S. (Hrsg.) / Lund-Durlacher, Dagmar (Hrsg.) / Reiser, Dirk (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-15623-7
  • EAN: 9783030156237
  • Produktnummer: 29971229
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 400 S.
  • Masse: H24.4 cm x B16.4 cm x D3.3 cm 779 g
  • Auflage: 1st ed. 2019
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 779

Über den Autor


114866602

1 weiteres Werk von Valentina (Hrsg.) Dinica:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.