Produktbild
Ian Griffiths

New Creative Accounting: How to Make Your Profits What You Want Them to Be

Buch

This is a guide to the legitimate techniques which allow companies to manipulate the figures they publish in their annual report. It shows how businesses are able to beef up their balance sheets and pad out their profit and loss accounts, and describes all the dodges dreamed up by the financial minds in London and New York. Essential reading for shareholders and financial directors alike.

CHF 131.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-333-62865-2
  • EAN: 9780333628652
  • Produktnummer: 19504843
  • Verlag: Palgrave Macmillan Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1995
  • Seitenangabe: 202 S.
  • Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D1.6 cm 431 g
  • Auflage: 1995
  • Gewicht: 431

Über den Autor


IAN GRIFFITHS is City Editor of the London Evening Standard.

13 weitere Werke von Ian Griffiths:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.