Produktbild
Franklin N. (Hrsg.) Ngwu

Enhancing Board Effectiveness

Institutional, Regulatory and Functional Perspectives for Developing and Emerging Markets

Ebook (PDF Format)

Enhancing Board Effectiveness seeks to examine the conceptualization and role of the board in a variety of contexts and articulate solutions for improving the effectiveness of the board, especially in developing and emerging markets. Enhancing Board Effectiveness with therefore address the following central questions: To what extent is the concept and role of the board evolving? What rights, powers, responsibilities and other contemporary and historical experiences can enhance the effectiveness of the board, especially in the particular contexts of developing and emerging markets? What socio-economic, political, regulatory and institutional f… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Osuji, Onyeka (Hrsg.) / Ogbechie, Chris (Hrsg.) / Williamson, David (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-351-68906-9
  • EAN: 9781351689069
  • Produktnummer: 30602372
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 416 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'076 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 11 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Franklin N. Ngwu is a Senior Lecturer in Strategy, Finance and Risk Management, Lagos Business School, Pan-Atlantic University, Nigeria.Onyeka Osuji is a Reader in Law and Coordinator of the Commercial Law Research Cluster, School of Law, University of Essex, UK.Chris Ogbechie is a Professor of Strategic Management and Corporate Governance, Lagos Business School, Pan- Atlantic University, Nigeria.David Williamson is an Honorary Senior Research Fellow, School of Law, University of Manchester, UK.

9 weitere Werke von Franklin N. (Hrsg.) Ngwu:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.