Produktbild
James J. (Hrsg.) Zhang

The Global Football Industry

Marketing Perspectives

Ebook (EPUB Format)

In recent years, football's status as the world's sport has shown little sign of waning. From increasing participation at grassroots levels and to the highly lucrative media rights deals secured by the top elite clubs, the game appears to be thriving as it continues to excite and enthral billions of people around the globe. Nevertheless, there are a number of challenges and opportunities facing the football industry today that warrant further examination. This book brings together leading international researchers to survey the current state of the global football industry, exploring contemporary themes and issues in the marketing of football… Mehr

CHF 46.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Pitts, Brenda G. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-351-11796-8
  • EAN: 9781351117968
  • Produktnummer: 25894060
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 352 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 7'955 KB
  • Abbildungen: 27 schwarz-weiße Abbildungen, 3 schwarz-weiße Fotos, 24 schwarz-weiße Zeichnungen, 47 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


James J. Zhang is Professor and Director of the International Center for Sport Management (ICSM) at the University of Georgia in Athens, Georgia, USABrenda G. Pitts is Professor of Sport Management and Director of the Sport Business Research Laboratory at Georgia State University in Atlanta, Georgia, USA

31 weitere Werke von James J. (Hrsg.) Zhang:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.