Produktbild
SHRIRAM VENKATRAMAN

SOCIAL MEDIA IN SOUTH INDIA

Buch

The first ethnographic study to explore use of social media in the everyday lives of people in Tamil Nadu,Social Media in South Indiaprovides an understanding of this subject in a region experiencing rapid transformation. The influx of IT companies over the past decade into what was once a space dominated by agriculture has resulted in a complex juxtaposition between an evolving knowledge economy and the traditions of rural life. While certain class tensions have emerged in response to this juxtaposition, a study of social media in the region suggests that similarities have also transpired, observed most clearly in

CHF 26.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-911307-92-1
  • EAN: 9781911307921
  • Produktnummer: 22407044
  • Verlag: UCL Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H15.5 cm x B23.3 cm x D2.4 cm 498 g
  • Abbildungen: 46 Illustrations, unspecified
  • Gewicht: 498
  • Sonstiges: Professional & Vocational

6 weitere Werke von SHRIRAM VENKATRAMAN:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.