Advances in Business Marketing and Purchasing
Vol 8
Offers skill-building case exercises written to improve your sensemaking abilities. This book deals with the process of improving our sensemaking capabilities into how to: scan environments actively to gather data that is relevant to pressing issues; interpret usefully what we see; and evaluate well what we have done and what has occurred.
CHF 232.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Woodside, A. G. (Hrsg.) / Woodside, Arch G. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-7623-0228-4
- EAN: 9780762302284
- Produktnummer: 2154748
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1999
- Seitenangabe: 256 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.8 cm 554 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 554
Bewertungen
Anmelden