Produktbild
G. Woodside (Hrsg.) Arch G. Woodside

Advances in Business Marketing and Purchasing

Vol 8

Buch

Offers skill-building case exercises written to improve your sensemaking abilities. This book deals with the process of improving our sensemaking capabilities into how to: scan environments actively to gather data that is relevant to pressing issues; interpret usefully what we see; and evaluate well what we have done and what has occurred.

CHF 232.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Woodside, A. G. (Hrsg.) / Woodside, Arch G. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7623-0228-4
  • EAN: 9780762302284
  • Produktnummer: 2154748
  • Verlag: Emerald Group Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1999
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.8 cm 554 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 554

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.