Produktbild
Ralph Harris

Advertising in a Free Society

Ebook (EPUB Format)

This new version of 'Advertising in a Free Society' is valuable reminder of the fundamental role advertising plays in society. Although the criticisms aimed towards it, which Ralph Harris and Arthur Seldon aimed to dispel over half a century ago, continue to gain support, policy makers and campaigners risk undermining our freedom if they continue this crusade against the advertising industry. We should celebrate the fact that advertising empowers the everyday shopper, rather than undermining both businesses and consumers through constraining the industry.

CHF 7.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Seldon, Arthur / Snowdon, Christopher
  • ISBN: 978-0-255-36668-7
  • EAN: 9780255366687
  • Produktnummer: 20530058
  • Verlag: London Publishing Partnership
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 206 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 531 KB
  • Auflage: 1. Auflage

Über den Autor


Ralph Harris was formerly Director General at the Institute of Economic Affairs and was instrumental in providing the ideas and intellectual entrepreneurship that sparked the 'Thatcher revolution' of the 1980s.

11 weitere Werke von Ralph Harris:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.