Produktbild
Joseph P. (Hrsg.) Forgas

Handbook of Affect and Social Cognition

Ebook (PDF Format)

This book offers a comprehensive review and integration of the most recent research and theories on the role of affect in social cognition and features original contributions from leading researchers in the field. The applications of this work to areas such as clinical, organizational, forensic, health, marketing, and advertising psychology receive special emphasis throughout. The book is suitable as a core text in advanced courses on the role of affect in social cognition and behavior or as a reference for those interested in the subject.

CHF 75.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-135-67006-1
  • EAN: 9781135670061
  • Produktnummer: 14492819
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 475 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 3'620 KB

70 weitere Werke von Joseph P. (Hrsg.) Forgas:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.