Produktbild
Anna Cristina (Hrsg.) Pertierra

Consumer Culture in Latin America

Buch

How can we understand consumption in a region known for its cultural richness and vast inequalities? What do Latin Americans consume, and why? Examining topics from tango and samba to sex workers in Costa Rica, from eating tamales to selling ice in the Andes, and from building and moving houses to buying cell phones, this collection brings together original research on some of the many forms of consumption and consumers that contribute to Latin American cultures and histories. Contributors include sociologists, anthropologists, media and cultural studies scholars, geographers and historians, showcasing diverse approaches to understanding Lati… Mehr

CHF 100.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Sinclair, J. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-349-34339-3
  • EAN: 9781349343393
  • Produktnummer: 20045183
  • Verlag: Palgrave Macmillan US
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D1.3 cm 317 g
  • Auflage: 1st ed. 2012
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 317

Über den Autor


ARC Postdoctoral Research Fellow, University of Queensland, Australia

8 weitere Werke von Anna Cristina (Hrsg.) Pertierra:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.