Produktbild
Frank (Hrsg.) Biocca

Television and Political Advertising

Volume I: Psychological Processes

Ebook (PDF Format)

This volume represents one of the first major scholarly effort to unravel the psychological and symbolic processing of political advertising. Utilizing survey, experimental, qualitative, and semiotic methodologies to study this phenomenon, the contributors to Television and Political Advertising trace how political ads help to interpret the psychological reality of the presidential campaign in the minds of millions of voters. A product of the National Political Advertising Research Project, this interdisciplinary effort is valuable to researchers in advertising, communication, and consumer psychology since it helps define future work on the r… Mehr

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-135-43722-0
  • EAN: 9781135437220
  • Produktnummer: 16949822
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 376 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 13'129 KB

9 weitere Werke von Frank (Hrsg.) Biocca:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.