Produktbild
Philip T Kotler

Marketing for Hospitality and Tourism:International Edition

Buch

An Indispensable Guide to Successful Marketing in the Hospitality Industry Philip Kotler, one of the world's foremost authorities on marketing, along with hospitality marketing experts John Bowen and James Makens, bring their knowledge of the hospitality industry to the pages of Marketing for Hospitality and Tourism, Third Edition. The authors' understanding of the industry results in a practical text. Introductory students and experienced managers alike will find this book a useful tool, providing a strong foundation for hospitality marketing decision-making and know-how. This book explains the how and why of everyone's role in marketing as… Mehr

CHF 64.10

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Bowen, John T. / Makens, James
  • ISBN: 978-0-13-120057-9
  • EAN: 9780131200579
  • Produktnummer: 1313952
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 893 S.
  • Masse: H25.5 cm x B20.4 cm x D3.7 cm 1'572 g
  • Auflage: 3. A.
  • Gewicht: 1572

Über den Autor


69984830

18 weitere Werke von Philip T Kotler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.